Futurama   Planet Express Employee Lounge
The Futurama Message Board

Design and Support by Can't get enough Futurama
Help Search Futurama chat Login Register

PEEL - The Futurama Message Board    Melllvar's Erotic Friend Fiction    Season 6 DVD Fan-art « previous next »
Author Topic: Season 6 DVD Fan-art  (Read 8243 times)
Pages: [1] 2 Print
pluche93

Bending Unit
***
« on: 07-15-2010 02:05 »
« Last Edit on: 02-01-2011 17:00 »

hi Fan !

i was having some free time and i was wondering, how may look like the dvd of the new season ?? so i take my time and photoshop to make this:



so tell me, what do you think of that? if you have any idea on how to make it better too wink

also if someone could give me this pic of Fry in a highest quality, i would like it, thx smile

(this was made with the french dvd so dont ask) (its not finish though)
Freako

Urban Legend
***
« Reply #1 on: 07-15-2010 02:39 »

Well for one don't use the season 4 cover art.
pluche93

Bending Unit
***
« Reply #2 on: 07-15-2010 02:42 »

well
what else do you want me to use ? in fact i should have write that's its not finish... i'm doing it right now.... after this post
... now!
Jezzem

Urban Legend
***
« Reply #3 on: 07-15-2010 02:47 »

Well for one don't use the season 4 cover art.

And for two the DVDs will be released by 20th Century Fox not Comedy Central.
pluche93

Bending Unit
***
« Reply #4 on: 07-15-2010 02:50 »
« Last Edit on: 07-15-2010 02:51 »

Quote
And for two the DVDs will be released by 20th Century Fox not Comedy Central.

Fox is still producing it ?? but... did i miss something ??  confused

except those 2 little thing what do you think of it? hmpf
El-Man

Urban Legend
***
« Reply #5 on: 07-15-2010 02:59 »

Not bad. Some minor spelling and grammar errors, but since English isn't your native language, we won't hold it against you.

[...]

Well, I won't.... smile
pluche93

Bending Unit
***
« Reply #6 on: 07-15-2010 03:03 »

thx El-Man smile could you tell me which are the biggest mistake so i could correct them ?
Jezzem

Urban Legend
***
« Reply #7 on: 07-15-2010 03:31 »

Quote
And for two the DVDs will be released by 20th Century Fox not Comedy Central.

Fox is still producing it ?? but... did i miss something ??  confused

Yes, 20th Century Fox is still producing it, it's just being broadcast on Comedy Central instead of FOX now. This explains why it still has the 30th Century Fox logo at the end of the new episodes.
pluche93

Bending Unit
***
« Reply #8 on: 07-15-2010 03:34 »

some error are repaired now :P look at this
Kryten

Space Pope
****
« Reply #9 on: 07-15-2010 03:39 »

A little bleak, isn't it?
Books

Near Death Star Inhabitant
Urban Legend
***
« Reply #10 on: 07-15-2010 03:42 »

I LOVE IT
pluche93

Bending Unit
***
« Reply #11 on: 07-15-2010 03:42 »

A little bleak, isn't it?

yeah i'm working on it and i'll post some update if you're interested in it ^^
Otis P Jivefunk

DOOP Secretary
*
« Reply #12 on: 07-19-2010 20:50 »

The spine is upside-down...
FemJesse

Liquid Emperor
**
« Reply #13 on: 07-19-2010 23:54 »

This thread makes me sad.
Archonix

Space Pope
****
« Reply #14 on: 07-20-2010 00:47 »

I dunno, I like the idea.
cyber_turnip

Urban Legend
***
« Reply #15 on: 07-20-2010 06:24 »

I'd feel pretty cheated if the season 6 DVD art was just a bunch of promotional images poorly cut and pasted onto a white background as opposed to the original artwork they've given us for seasons 1-4 and the movies.

It looks like a fridge with a bunch of Futurama magnets stuck all over it.
pluche93

Bending Unit
***
« Reply #16 on: 07-20-2010 17:54 »

updated people   and now take in note that ITS NOT FINISHED!!

also if someone could give me this FRY in highest quality, this was the highest i could find...

thx
pluche93

Bending Unit
***
« Reply #17 on: 07-20-2010 22:03 »

Sorry for the double post

Updated again, not finished. i'm kinda tired for today so i'll be working on it tomorrow maybe

DONT SAY THAT THERE IS STILL BLACK cause I know ! lol thx people
totalnerduk

DOOP Ubersecretary
**
« Reply #18 on: 07-24-2010 00:28 »

It's a nice idea, but some of the cut and pasting is pretty poor. You need higher quality source images, pluche.
Future Shock

Liquid Emperor
**
« Reply #19 on: 07-24-2010 02:42 »

Yeah, the spaceship and V-GINY are obviously edited out of another picture, but other then that it looks quite like a real DVD cover.
HipNoJoe
Bending Unit
***
« Reply #20 on: 07-24-2010 03:06 »

Well at this stage it's looking OK.  That is a great idea, to create a dvd cover now.
pluche93

Bending Unit
***
« Reply #21 on: 07-26-2010 02:45 »

thx for your positive comment and again : it is not finish !! and if someone could give me the background and Fry in higher quality it would be highly appreciated smile
KurtPikachu2001

Urban Legend
***
« Reply #22 on: 07-26-2010 19:41 »

Looks really cool!  Love it!  If only we knew when Season 6 is coming to DVD! 
pluche93

Bending Unit
***
« Reply #23 on: 07-26-2010 22:55 »

Looks really cool!  Love it!  If only we knew when Season 6 is coming to DVD! 
i think that they will realease it for christmas its the best time i think
pluche93

Bending Unit
***
« Reply #24 on: 07-27-2010 21:02 »

whoop whoop whoop !!!!! UPDATED please leave your comment about how I should ameliorated it
flesheatingbull

Starship Captain
****
« Reply #25 on: 08-30-2010 19:27 »

the robots look out of place. why is seymour on there?
pluche93

Bending Unit
***
« Reply #26 on: 08-30-2010 19:52 »

the robots look out of place. why is seymour on there?

that's not seymour that's the dog on the third world of the antares system that loose is tail wink . i may just put fry a little bit lower so he fit with the 2 robots smile
Aki

Professor
*
« Reply #27 on: 09-01-2010 23:10 »

it is not finish !! [x1000000]
If you ask for comments you will receive comments. People are nice, they just reply constructively since that's what you asked for. If this was finished I'd call you extremely sucky instead of saying that it's nice but need some more work.

It's nice but need some more work. What the others said.
pluche93

Bending Unit
***
« Reply #28 on: 09-02-2010 21:45 »

Yeah Aki, I know  smile i'm just not wanting people to think its finish because I didn't update it for a while( i'm kinda busy at school right now) and I also want to know what you people think I should modify or ameliorate, this is my first fan-art ever. I'm also making this for all the fan not really for me  big grin  so if someone got REBIRTH in HD maybe you can take a frame of Fry for me, please  wink

i'll be working on this maybe this week-end
moonbus69

Bending Unit
***
« Reply #29 on: 09-03-2010 00:14 »

pluche,
very awesomely 'clool' dvd art!

BTW - any idea when Season 6 DVD set will come out?
Hoping we don't have to wait so long this time....  sleep (you listening, 'Box' dvd network?)
Nibblonian Leader

Urban Legend
***
« Reply #30 on: 09-12-2010 23:57 »

Well, we'll probably have to wait until after "Holiday Val-U-Pak" airs, so, I'm projecting... Christmas 2010?
were back baby!

Near Death Star Inhabitant
Bending Unit
***
« Reply #31 on: 09-15-2010 01:36 »

pretty shit tbh, If I got the dvd (which im not) but if I did I would not want that
as the dvd cover blah
soylentOrange

Urban Legend
***
« Reply #32 on: 09-15-2010 02:34 »

pretty shit tbh, If I got the dvd (which im not) but if I did I would not want that
as the dvd cover blah

idiot troll is an idiot. 

well done, pluche93!
pluche93

Bending Unit
***
« Reply #33 on: 09-15-2010 23:04 »

pretty shit tbh, If I got the dvd (which im not) but if I did I would not want that
as the dvd cover blah

idiot troll is an idiot. 

well done, pluche93!

thx soylentOrange

BTW i didn't have time to work on it since like 2 months ago... when I will have updated it, I will post it there wink<


''were back baby!'' dont worry it's not finished. like I said previously I want to know what I should do to ameliorate it not to know that you say it's Sh*t...
futurefreak

salutatory committee member
Moderator
DOOP Secretary
*
« Reply #34 on: 09-20-2010 11:58 »

For pluche: You have to realize that posting fan art in a forum with experienced fan artists might not lead to the results you expected. No one will love and appreciate your work like you do (not just fan art but art in general) - I have been in that situatio before. You must also realize that by posting your work you were asking for our feedback, positive or negative, and that you shouldnt feel the need to defend your work by saying its not done yet and your busy when people start critiquing it negatively. You asked for their opinion and they are giving it - HOWEVER i dont feel that you should feel the need to solely please others with your work (again artwork in general). Be proud of your work - and if others dont agree with it thats their problem not yours. Try not to get so hung up on the technical feedback youre receiving - yes the name of the show should read top to bottom on the spine and the logos should be right but dont feel that as something you need to defend - instead take the opportunity to fix the little technicalities and make it more true to form as a dvd cover in that sense. That being said, I love it. I could definitely see it being sold on the shelves and with you being busy with what I assume is high school based on your username I know this took a lot of time and dedication on your part. See to the experienced fan artists, your predecessors, it may seem like a just a cut and paste job in photoshop but you know better - you took the time and effort into doing it. I graduated uni two years ago, have photoshop on my laptop, took photoshop in college, but I still did not take the time to do what you did. To everyone else I say lets cut em some slack, let em be proud of what they did as a beginner fan artist because I sure enjoyed it.  As a sidenote: I dont know if this post said everythingi wanted to say but its 3 am and my two earlier post attempts got deleted twice but hopefully this was helpful to you pluche because believe me ive been there. Keep at it I say. smile
futurefreak

salutatory committee member
Moderator
DOOP Secretary
*
« Reply #35 on: 09-20-2010 12:05 »

hahah i just saw from your profile that youre not in fact i n high school (i hope not i dont know how canada works haha) and youre not female (i alwayd assume female avatar = female poster even though my avatar is male and i myself am female). Oh well it still all mostly applies i guess. Hahaha im kidding with you. Im going to bed!
pluche93

Bending Unit
***
« Reply #36 on: 09-20-2010 17:15 »
« Last Edit on: 09-20-2010 17:17 »

thanks for the advice dude.. well... I mean lady  flirt (this is a funny smiley XD)

It's not that I want to defend it but my base was taken in the french cover and dont ask me why but the logo is in this side instead of the normal one... that's pretty strange

btw I would like to see what fan art you made wink

edit: in fact I'm in what we call here cégep or collegue I dont know which name it have in the US...
CommanderZapp

Starship Captain
****
« Reply #37 on: 10-08-2010 16:41 »

Well, now that we know the S6 box art... This is pretty pointless. But pluche, all but the front cover look really nice. Also, this thread seems quite dead.
pluche93

Bending Unit
***
« Reply #38 on: 10-08-2010 18:38 »

yeah I must admit that I failed... frown but I'll be back!!! STRONGER AND BETTER !! lol:)
mazda07

Bending Unit
***
« Reply #39 on: 10-08-2010 20:27 »

hey at least he/her tryed big grin don't see any one else have done a theme.
good work. just some small Dangs
Pages: [1] 2 Print 
« previous next »
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006, Simple Machines | some icons from famfamfam
Legal Notice & Disclaimer: "Futurama" TM and copyright FOX, its related entities and the Curiosity Company. All rights reserved. Any reproduction, duplication or distribution of these materials in any form is expressly prohibited. As a fan site, this Futurama forum, its operators, and any content on the site relating to "Futurama" are not explicitely authorized by Fox or the Curiosity Company.
Page created in 0.155 seconds with 18 queries.