Futurama   Planet Express Employee Lounge
The Futurama Message Board

Design and Support by Can't get enough Futurama
Help Search Futurama chat Login Register

PEEL - The Futurama Message Board    Melllvar's Erotic Friend Fiction    ErdArt>>>>>> « previous next »
Author Topic: ErdArt>>>>>>  (Read 5370 times)
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 ... 8 Print
PEE Poll: ErdArt>>>>>>
poor   -1 (4.8%)
ok   -0 (0%)
good   -14 (66.7%)
Exellent   -6 (28.6%)
Total Voters: 21

AstroZombie

Bending Unit
***
« Reply #80 on: 04-20-2002 08:58 »

LMAO, Cliff hanger pic was priceless  big grin
Erdrik

Professor
*
« Reply #81 on: 04-22-2002 11:22 »
« Last Edit on: 07-06-2011 05:45 »

New Pic  wink ]PaulFSAC[ - Its not Fry or Leela at least!  laff lol

(Its zip-ed again If you'd like post and I'll email it to ya  wink )
What'cha think?
*Old link dead* Shoot. Didn't leave myself any clues for this one... hmpf

Call me Erdrik

Boycott Fox!! Down with the Evil OverLords!!
Erdrik

Professor
*
« Reply #82 on: 04-22-2002 13:49 »

Im gonna continue to draw but Im gonna spread out sending the art to the sites so they can last until the new season, and thus the sites will have steady stream of content  wink

Call me Erdrik

Boycott Fox!! Down with the Evil OverLords!!
Chump

Urban Legend
***
« Reply #83 on: 04-22-2002 22:00 »

BTW, that pic is now on FSAC. Keep up the good work Erdrik.
Erdrik

Professor
*
« Reply #84 on: 04-22-2002 23:13 »
« Last Edit on: 07-06-2011 05:48 »

Finaly got back in my FTP    wink So here is a pic for yout viewing pleasure:

  Linkified for the bandwidth-impaired  

It's probly a bit big    frown
/EDIT
yep a bit big   hmpf

Call me Erdrik

Boycott Fox!! Down with the Evil OverLords!!
Kryten

Space Pope
****
« Reply #85 on: 04-23-2002 01:51 »

Somebody left their eyeball on the floor.
Zed 85

Space Pope
****
« Reply #86 on: 04-23-2002 11:30 »

Looking cool Erdrik  cool

I really like the cliffhanger one -   flirt


Daniela = Pravda!
Erdrik

Professor
*
« Reply #87 on: 04-23-2002 16:38 »

 
Quote
Originally posted by Kryten:
Somebody left their eyeball on the floor.

LOL hee hee thats nibblers eye.. the page was a practice page and I cut nibbler out cuase it sucked  tongue

Call me Erdrik

Boycott Fox!! Down with the Evil OverLords!!
Erdrik

Professor
*
« Reply #88 on: 04-24-2002 23:52 »
« Last Edit on: 07-06-2011 05:49 »

Weeee!!.... i'm bored   hmpf
 http://www.futurama-madhouse.net/fanart/erdrik/snapodils.jpg

Call me Erdrik

Boycott Fox!! Down with the Evil OverLords!!
Erdrik

Professor
*
« Reply #89 on: 04-28-2002 17:31 »
« Last Edit on: 07-06-2011 05:51 »

Some non-Leela/Fry stuff for ]PaulFSAC[
 http://www.futurama-madhouse.net/fanart/erdrik/whaa.jpg
AH! screw it I can't help it! Must draw Leela!!!!
http://www.gotfuturama.com/cgi-bin/imageview.cgi?/Interactive/FanArt/Erdrik/Pictures/none~none~Pff.jpg
------------------
Call me Erdrik
--hvErdrik
-[DRK]Erdrik
-Erdrik
Boycott Fox!! Down with the Evil OverLords!!
Down with the Evil Letter: 'C' ARRRG!
Tzlk
Professor
*
« Reply #90 on: 04-28-2002 17:48 »

Good stuff!! Leela is good looking as aways and The linked pic is great!!  laff
Zed 85

Space Pope
****
« Reply #91 on: 04-29-2002 11:24 »

VERY good, plus the professor is quite brilliant.  big grin
Erdrik

Professor
*
« Reply #92 on: 04-29-2002 11:52 »

thnx  smile I think I'm gonna do some action shots next like Leela kickin' people, Fry getting kick by people, and maybe Bender all in peices hee hee  laff

Call me Erdrik

Boycott Fox!! Down with the Evil OverLords!!
Impossible

Urban Legend
***
« Reply #93 on: 04-29-2002 13:42 »

I find it impossible to draw Leela! I started drawing Futurama characters last week, and the best one yet is Fry. At the moment I'm trying to draw Bender - isn't going too well. Getting slightly better at drawing Leela!
SpacemanSpiff

Space Pope
****
« Reply #94 on: 04-29-2002 15:30 »

whoa. i kneel before you.
the snap-o-dills are my fav...  laff

hail seitan

Erdrik

Professor
*
« Reply #95 on: 04-29-2002 15:36 »

hee hee cheap vga graphics! thats funny lol   laff

Call me Erdrik

Boycott Fox!! Down with the Evil OverLords!!
Erdrik

Professor
*
« Reply #96 on: 04-29-2002 23:10 »
« Last Edit on: 07-06-2011 05:53 »

k, This is the last of the bunch I had drawn (All the ones starting with the cliffhanger were drawn and uploaded around the same time I decided to post them one at a time until the group was completly posted before drawing more    tongue anywho..)
The last of the bunch:
 http://www.futurama-madhouse.net/fanart/erdrik/grim.jpg

Yes, it was inspired by The Voices pic...

I've decided I'm not very good at coloring the pics so if a kind soul like The Voices, or Paul or whoever happened to come along and color some of my pics I would be ever so greatful  smile

Call me Erdrik

Boycott Fox!! Down with the Evil OverLords!!
Erdrik

Professor
*
« Reply #97 on: 04-30-2002 01:30 »

 
Quote
Originally posted by TheVoices:
well when my sites up i'll allow X-rated fan art on it. which means all my stuff will be on there.
Were you serious?
I hope so....
 
Quote
Originally posted by Erdrik:
tell me when its up so I can send in some X-rated Fan art  lol
Becuase I was!  big grin

Call me Erdrik

Boycott Fox!! Down with the Evil OverLords!!
Zed 85

Space Pope
****
« Reply #98 on: 04-30-2002 11:55 »

How X do you mean by X-rated?  wink

I liked that last one Erdik, interesting.  smile
TheVoices

Starship Captain
****
« Reply #99 on: 04-30-2002 12:34 »
« Last Edit on: 04-30-2002 12:34 »

 
Quote
Originally posted by Erdrik:
I've decided I'm not very good at coloring the pics so if a kind soul like The Voices, or Paul or whoever happened to come along and color some of my pics I would be ever so greatful    smile


well i've done half of the one i said i was going to do a while ago, i'm gonna use it in a wallpaper, i've just had loads to do recently (getting my portfolio done for college interview)

EDIT: yeah i am serious about the X-rated thing

Erdrik

Professor
*
« Reply #100 on: 04-30-2002 13:43 »

 
Quote
Originally posted by Zed 85:
How X do you mean by X-rated?   wink

I liked that last one Erdik, interesting.   smile

lets just say our two favorite peeps are getting 'horizontal'  flirt ... lol



Call me Erdrik

Boycott Fox!! Down with the Evil OverLords!!
Zed 85

Space Pope
****
« Reply #101 on: 04-30-2002 15:28 »

Do you see certain "parts"?  hmpf
Erdrik

Professor
*
« Reply #102 on: 04-30-2002 15:43 »

uuuhh, hooo, heh heh ... errr... ...
*twiddles fingers nervously*
...

...

yes.  tongue

Call me Erdrik

Boycott Fox!! Down with the Evil OverLords!!
Teral

Helpy McHelphelp
DOOP Secretary
*
« Reply #103 on: 04-30-2002 18:14 »

Now, now children, we got minors on this board.  laff

Nice pictures, Erdrik. LOL at Farnsworth's line. The last of the linked being my fave though.
Zed 85

Space Pope
****
« Reply #104 on: 05-01-2002 11:58 »

 
Quote
Originally posted by Teral:
Now, now children, we got minors on this board.   laff

Yeahhhh, like myself.  roll eyes

Don't mind me though.  tongue
Just Chris

Urban Legend
***
« Reply #105 on: 05-01-2002 13:02 »

I like all your Leela pics. The Professor one is also lookin' good. You seem to have all the proportions right.
Erdrik

Professor
*
« Reply #106 on: 05-01-2002 13:18 »

 
Quote
Originally posted by Just Chris:
I like all your Leela pics. The Professor one is also lookin' good. You seem to have all the proportions right.

Thankee  smile

The Proff was actualy pretty easy compared to Fry and Leela(of course it could be I'm just getting used to the style..  hmpf )

Call me Erdrik

Boycott Fox!! Down with the Evil OverLords!!
CygnuZ

Crustacean
*
« Reply #107 on: 05-03-2002 16:00 »

How many sites out there DOESN'T allow X-rated contents? PlanetExpress.dk does... I mean... well...
Erdrik

Professor
*
« Reply #108 on: 05-03-2002 16:08 »

 
Quote
Originally posted by CygnuZ:
How many sites out there DOESN'T allow X-rated contents? PlanetExpress.dk does... I mean... well...

Well even if that is true I'd rather send the pics to a site specificly for X-rated pics...

Call me Erdrik

Boycott Fox!! Down with the Evil OverLords!!
Erdrik

Professor
*
« Reply #109 on: 05-06-2002 14:35 »

Ok I got a cool idea for a fanfic. But instead I'm gonna make a comic of it!
Its gonna be a parody of StarWars, Wait Wait!! before you say 'been there done that', let me explain.
I've read acouple Starwars parodies in my time. And usually it's just a copy of a StarWars Movie with different character names. Not mine!
I am essentially writing my own story for it, and it is still going to hold true to the show, but I'm gonna have similarities. Like Fry Leela Bender and Amy get involved in a Rebellion by the Rebels hyjacking they're ship and taking them and they're cargo, as supplies for the rebellion. Fry sees something familiar about the whole thing but can't quite place it so stays to help fight, Leela and Bender steal back the ship and cargo to finish the delivery, and Amy stays behind becuase she hasn't got anything better to do. lol
I don't want to spoil anymore of it...

I am still writing the outline, but I have enought for a few pages, I'll work on them tonight when I get home from work  wink


Call me Erdrik

Boycott Fox!! Down with the Evil OverLords!!
Zed 85

Space Pope
****
« Reply #110 on: 05-06-2002 15:33 »

Sounds very interesting.  smile
I do lots of Star Wars parodies -well, basically Star Wars influenced pics - you see lots of Lightsabers, Blaster rifles and certain women in Stormtrooper armour (my twisted imagination)- but never thought of doing a comic.
I'm writing a non-Futurama related Star Wars novel but that's different.  wink

But like I said, that sounds very interesting and I look forward to seeing it.  big grin
Erdrik

Professor
*
« Reply #111 on: 05-06-2002 15:41 »
« Last Edit on: 05-06-2002 15:41 »

 
Quote
Originally posted by Zed 85:
...snip...
-well, basically Star Wars influenced pics -
...snip...
  big grin

Actualy it was your new pic of Fry holding Leela, in Rebellion and StormTrooper gear that inspired me to do it   big grin

I have finished the outline now   wink If you like I can email it to you and you could give it a once over and tell me what you think? Remember its just an outline tho.
Its not detailed. It just gives an overall of the storyline.

Call me Erdrik

Boycott Fox!! Down with the Evil OverLords!!
Zed 85

Space Pope
****
« Reply #112 on: 05-07-2002 11:45 »

 
Quote
Originally posted by Erdrik:
I have finished the outline now    wink If you like I can email it to you and you could give it a once over and tell me what you think? Remember its just an outline tho.
Its not detailed. It just gives an overall of the storyline.


Yeah, okay!  big grin But there is a time problem, parents want me off the computer at 8:30pm GMT (bascially 3:30 EST) and after that I wouldn't be able to see any e-mails until after I get back from school the following day.  hmpf
Erdrik

Professor
*
« Reply #113 on: 05-07-2002 15:14 »
« Last Edit on: 05-07-2002 15:14 »

I don't mind I'm a patient person. Im sending it now   wink

/EDIT
Oh, And I've finished the draft for the First page of the comic.  wink Im going to scan it in and do the Text on the computer. But I want to get it colored. If anyone has the time? If not I'll have to... but I suck at it  tongue

Call me Erdrik

Boycott Fox!! Down with the Evil OverLords!!
Zed 85

Space Pope
****
« Reply #114 on: 05-07-2002 15:49 »

I got it. I really like it, even as a rough outline.  big grin I could give a go at colouring it, I'm going on study leave after Thursday and I can't revise all week so I'll have some time free to do stuff. The process would be quite slow though.
Up to you. Good luck with it anyway it looks very good.  smile
Erdrik

Professor
*
« Reply #115 on: 05-07-2002 15:58 »

Thanks for the coloring offer but I'd perfer the style to stay constant throughout the comic so if you don't have time to do the whole thing then ....
Anywho how was the StarWars aspect of it?
I was unsure of some of the parts/which parts to use ect...

Call me Erdrik

Boycott Fox!! Down with the Evil OverLords!!
Zed 85

Space Pope
****
« Reply #116 on: 05-07-2002 16:10 »

I liked the references
The aspects of storyline, the names (Needa, Glavin, Thaw instead of Hoth I pressume  wink ), all good. Apart from those how much influence will you put into the ways the people look and what they fly (appart from the Cube Death Star and pyramid ships [cough]Star Destroyers[/cough]) ?  smile
Erdrik

Professor
*
« Reply #117 on: 05-07-2002 16:24 »
« Last Edit on: 05-07-2002 16:24 »

 
Quote
Originally posted by Zed 85:
I liked the references
The aspects of storyline, the names (Needa, Glavin, Thaw instead of Hoth I pressume    wink ), all good. Apart from those how much influence will you put into the ways the people look and what they fly (appart from the Cube Death Star and pyramid ships [cough]Star Destroyers[/cough]) ?    smile

Well the characters are gonna look unique but have bits and peices on them that make tie them into a StarWars theme... Like I was thinking Soler is gonna have Leia's(sp?   tongue )bun Hair style.
The Commander obviously will have bits and peices like Darth(cape and Helmet) ect ect... What did you think of Bender and his 'lines'? lol   laff


------------------
Call me Erdrik
--hvErdrik
-[DRK]Erdrik
-Erdrik
Boycott Fox!! Down with the Evil OverLords!!
Down with the Evil Letter: 'C' ARRRG!
Zed 85

Space Pope
****
« Reply #118 on: 05-08-2002 13:42 »

 
Quote
Originally posted by Erdrik:
  What did you think of Bender and his 'lines'? lol    laff

Hehehe, yeah.  laff  big grin When does he get fixed BTW? Maybe Amy fixes him?

Don't want to give too much away to everyone else just yet so,


Daniela = Pravda!
Erdrik

Professor
*
« Reply #119 on: 05-08-2002 13:52 »

 
Quote
Originally posted by Zed 85:
Hehehe, yeah.   laff   big grin When does he get fixed BTW? Maybe Amy fixes him?

...

Err I hadn't thought of fixing him... I guess Amy could do it  tongue lol

Call me Erdrik

Boycott Fox!! Down with the Evil OverLords!!
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 ... 8 Print 
« previous next »
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006, Simple Machines | some icons from famfamfam
Legal Notice & Disclaimer: "Futurama" TM and copyright FOX, its related entities and the Curiosity Company. All rights reserved. Any reproduction, duplication or distribution of these materials in any form is expressly prohibited. As a fan site, this Futurama forum, its operators, and any content on the site relating to "Futurama" are not explicitely authorized by Fox or the Curiosity Company.
Page created in 0.155 seconds with 19 queries.